گروه تولیدی هاول

تولید کننده اواع جعبه های لوکس،جعبه لوح تقدیر،تقدیرنامه،تندیس،سالنامه،هدایای تبلیغاتی،سررسید و....

گروه تولیدی هاول

تولید کننده اواع جعبه های لوکس،جعبه لوح تقدیر،تقدیرنامه،تندیس،سالنامه،هدایای تبلیغاتی،سررسید و....

متن تقدیر و تشکر از پزشک متن لوح تقدیر دکتر معالج

متن تقدیر و تشکر از پزشک نمونه


بسمه تعالی

لوح تقدیر

همکار ارجمند سرکار خانم دکتر مرضیه منبتی

      ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی و خدمات جنابعالی در راه حفظ و ارتقاء سلامت جامعه که همواره عطر امید بر بالین بیماران می پراکند و به رنجوران امید و حیات عطا میکند، انتخاب جنابعالی را بعنوان : پزشک نمونه تبریک عرض می نمایم.

متن تقدیر و تشکر از پزشک متن لوح تقدیر دکتر معالج

از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون و بهروزی شما را در تمامی عرصه های زندگی خواستاریم .

رئیس بیمارستان قلب شهید فقیهی کرمان

دکتر علی کاظمی

متن تشکر از دکتر کلیه


به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست

(چو بیمار از شفا سرمست گردد – طبیب از جام شادی مست گردد)
(خدا شافی و این خود افتخاریست – که طبیبی با خدا همدست گردد)

متن تقدیر و تشکر از پزشک

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمود اسدی نژاد
سلام علیکم

با تقدیم شایسته ترین احترامات و ضمن تقدیر و تشکر بی پایان از همکاریهای صمیمانه حضرتعالی، جای افتخار و مباهات دارد از انسانهایی تقدیر گردد که در روزگار کمرنگی احساس و عواطف، همت گمارده و قیام به معاضدت بندگان مضطر الهی نموده اند.

متن تقدیر و تشکر از پزشک متن لوح تقدیر دکتر معالج

از تمام تلاشی که در حق جامعه بیماران کلیوی مبذول داشته اید نهایت تشکر را دارم. بدیهی است اجراین اعمال صالح تنها در دید قدرت لم یزلی بوده و خارج از حیطه سپاسگزاری انسانی است.
خداوند شما را در زمره بندگان صالح قرار دهد انشاا…

عکس پروفایل شاد و پرانرژی خنده دار جدید

جدیدترین های عکس پروفایل شاد و پر انرژی ، عکس پروفایل عاشقانه ، عکس پروفایل خاص ، عکس پروفایل جدید ، عکس پروفایل خاص دخترونه ، عکس پروفایل خاص پسرونه را  سعی کرده ایم که به صورت مجموعه ای کامل برای شما دوستان جمع آوری کنیم.


جدیدترین و زیباترین عکس نوشته های شاد و خوشحال و خندان دخترونه و پسرونه عاشقانه و زیبا با متن های مثبت و با حال برای پروفایل اینستاگرام و تلگرام واتس آپ و …


عکس پروفایل شاد و پر انرژی جدید – بخش اول

چه زیباست زندگی کردن با امید…


نه امید به خود؛که غرور است !


نه امید به دیگران؛ که تباهی است !


بلکه امید به خدا؛ که خوشبختی و آرامش است


۱عکس-شاد-و-پرانرژی

عکس شاد و پرانرژی


خوشبخی، مقصدی نیست که به آن برسیم. بلکه یک راه و روش سفر کردن است.

” Margaret Lee Runbeck “


عکس عاشقانه پروفایل


happy-Profile-picture-1


هفت راز خوشبختی و آرامش


متنفرنباش…خشمگین نشو…


ساده زندگی کن…


کم توقع باش…همیشه لبخند بزن….


ببخش و یک عشق خوب داشته باش.


happy-Profile-picture-2


خوشبختی و آرامش همین درکنار هم بودن هاست..


همین دوست داشتن هاست..


خوشبختی و آرامش همین لحظه های ماست.


همین ثانیه هاییست که در شتاب زندگی گمشان کرده ایم.


عکس پروفایل


عکس-پروفایل-خوشحال

عکس-پروفایل-خوشحال


بی هیچ دلیلی خوشحال باش، مثل یک کودک. اگر برای دلیلی خوشحال باشی، دچار دردسی هستی؛ چون که ممکن است آن دلیل از تو گرفته شود.

” دیپاک چوپرا “


عکس-پروفایل-خنده

عکس-پروفایل-خنده


چه دلنشین است صبحگاهی که با لبخند و امید همراه باشد


امیدوارم امروز از زمین و زمان مانند


باران برایتان خوشبختی و آرامش و برکت و امید ببارد.


happy-text-pictures-3


خوشبختی و آرامش را تعقیب نکنید و در جدال برای رسیدن به


خوشبختی و آرامش نباشید. زندگی را زندگی کنید


خوشبختی و آرامش ، پاداش مهربانی و گذشت شماست…


happy-text-pictures-1


در زندگی فقط یک خوشبختی و آرامش وجود دارد:


عشق بورزیم و به ما عشق بورزند.

تدریس ریاضی شیراز - آموزش خصوصی ریاضی توسط بهترین اساتید در شیراز

آموزش ریاضی پایه دانشگاهی - فرادرس


با تغییر هدف آموزش ریاضی ، ضرورت آموزش ریاضی برای همگان درک شد. برای کمک به درک بهتر از مسائل، باید ریاضیات به صورت یک کل، آموزش داده شود. متأسفانه در ...

آموزش ریاضی و تدریس ریاضی بصورت آنلاین و حضوری انجام می شود برای آشنایی فیلم های آموزش ریاضی و تدریس هایی که انجام شده را می توانید مشاهده کنید. فیلم مربوط ...

آموزش ریاضی پایه دانشگاهی

در این فرادرس می خواهیم بحث آنالیز ترکیبی و احتمالات را در قالب یک آموزش مدون ارائه کنیم. اهمیت این موضوع در رشته های فنی و مهندسی بخصوص مهندسی صنایع، مهندسی برق و کامپیوتر مشهود است. در این آموزش بر اساس چندین کتاب معروف از جمله کتاب احتمالات شلدون راس (Sheldon Ross) و بخش اول کتاب احتمال، متغیرها و فرایندهای تصادفی پاپولیس و پیلای تمرینات مهمی حل خواهد شد. لازم به ذکر است که سطح آموزش طوری است که برای تمامی طیف ها (دانشجویان و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد) مفید می باشد.

آموزش ریاضیات مهندسی (مرور - تست کنکور ارشد)

مدرس: مهندس سجاد داوطلب

در این فرادرس سعی شده مطالب به صورت پیوسته و کلی آورده شود تا دانشجویان در هنگام جمع بندی مطالب و یا آماده شدن برای آزمون های ارشد یا دکتری به تسلط کامل برسند. این فرادرس برای تمامی رشته های مهندسی از جمله برق، مکانیک، کامپیوتر و …. مفید می باشد. همچنین، در کنار اشاره به مباحث تئوری، بررسی تست های کنکور کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی از سال ۸۵ تا ۹۶ به صورت گام به گام انجام شده است.

آموزش آمار و احتمال مهندسی (حل تمرین و تست کنکور ارشد)

آموزش توابع مختلط (Complex Functions)

مدرس: آسیه صفامنش

هدف از ارائه این فرادرس، آموزش کامل و مفهومی درس توابع مختلط است که یکی از دروس پایه ای رشته ریاضیات و نیز از مهم ترین دروس ریاضی عمومی کلیه شاخه های مهندسی به حساب می آید. بدین جهت که امروزه در دنیای علوم مادی و فضایی، دانشمندان میل و رغبت زیادی به حل مسائل با استفاده از روش های دقیق تر و سریع تر دارند، اهمیت مباحث ارائه شده در این آموزش بر کسی تدریس خصوصی ریاضی در شیراز  پوشیده نیست. کافی است به مقالات متعدد نگاشته شده در مجلات علمی و به روز دنیا مراجعه نماییم تا بیش از پیش به ضرورت فراگیری کامل توابع مختلط و به کار گیری آن در پیشبرد اهداف عالیه علمی و حتی نگاشتن مقالات معتبر با به کارگیری این توابع پی ببریم.

مدرس: مهندس منوچهر بابایی

در این آموزش، سعی بر آن داریم تا مجموعه بزرگی از سوالات آمار و احتمال مشتمل بر تمرینات کتاب های مهم کنکورهای کارشناسی ارشد را حل کنیم. این مجموعه برای دانشجویان کارشناسی رشته های: مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر و مهندسی برق منبع بسیار مفیدی خواهد بود تا بتوانند با انواع مسائل درس آمار و احتمالات مهندسی آشنا شده و مرور ارزشمندی بر کلیه مطالب کتاب داشته باشند.

آموزش جبر خطی با متلب

مدرس: مهندس ایمان صفری

در این آموزش قصد داریم ابتدا به تعاریف پایه ای ماتریس ها و خواص آن ها بپردازیم و با فضاها و زیرفضاهای برداری آشنا شویم. پس از آن به حل مساله حداقل مربعات می پردازیم. در نهایت نیز با تعاریف مقادیر، بردارهای ویژه و مقادیر منفرد ماتریس ها آشنا خواهیم شد.

آموزش برنامه نویسی ماشین حساب مهندسی با نرم افزار شبیه ساز CASIO

مدرس: مهندس محمدرضا بابادایی سامانی

ماشین حساب های مهندسی با قابلیت برنامه نویسی، ابزاری در دسترس، برای اجرای روند محاسباتی پیچیده و طولانی هستند. هدف از این فرادرس، افزایش توانایی مهندسین در استفاده از ماشین حساب های مهندسی و همچنین آموزش نحوه انجام محاسبات طولانی و چرخه ای مهندسی با استفاده از قابلیت برنامه نویسی این ماشین حساب ها است. بدین منظور، ابتدا توضیحات کلی درباره انواع تدریس خصوصی ریاضی ماشین حساب های مهندسی متداول ارائه شده است و قابلیت آن ها تشریح می گردد و قسمت های مختلف ماشین حساب به صورت کلی مورد بررسی قرار می گیرد. در قسمت بعد، نحوه شروع به کار با قسمت برنامه نویسی توضیح داده می شود و سپس روند ایجاد یک برنامه و نحوه استفاده از دستورات محاسباتی و توابع مختلف موجود در ماشین حساب آموزش داده خواهد شد همچنین در پایان هر قسمت نیز مثال هایی کاربردی از برنامه نویسی در ماشین حساب مهندسی آورده شده است.

آموزش معادلات دیفرانسیل با رویکرد حل مساله و تست کنکور ارشد

مدرس: مهندس سجاد جودکی

معادلات دیفرانسیل یکی از دروس پرکاربرد در بسیاری از رشته ها است و تاکنون انواع مختلفی از این معادلات معرفی شده که می توان گفت در هر رشته، معادلات دیفرانسیل خاصی مدنظر بوده و لازم است تا دانشجویان راه حل آن ها را فراگیرند. به عنوان مثال می توان رشته مهندسی برق مخابرات را در نظر گرفت. کاربرد معادلات دیفرانسیل در این رشته بسیار کم و ممکن است در هیچ مساله ای با معادلات دیفرانسیل رو به رو نشویم اما در رشته ای مانند مهندسی مکانیک به منظور تحلیل دینامیک و ارتعاشات سیستم ها و صفحات لازم است تا دانشجویان این رشته با چندین نوع از معادلات دیفرانسیل آشنا بوده و توانایی اضافه و کم کردن عبارت های مرتبه n ام دیفرانسیلی و تبدیل معادلات از حالتی به حالت دیگر را داشته باشند.

آموزش ریاضی عمومی ۲ (مرور و حل تمرین)

مجموعه آموزش های معادلات دیفرانسیل به همراه حل نمونه سئوالات آزمون کارشناسی ارشد

مدرس: دکتر سید مصطفی کلامی هریس

در مجموعه فرادرس های آموزش معادلات دیفرانسیل، با شروع از مبانی درس معادلات دیفرانسیل و مقدمه چینی های نظری لازم، به صورت کاملا نظام مند، مباحث درس معادلات دیفرانسیل (در حدی که در مقطع کارشناسی و در دانشگاه های ایران معمول و مرسوم است) به همراه جزئیات کامل تئوری، با بیان گام به گام و توام با حل مثال ها و مسائل نمونه، مورد بحث و بررسی واقع شده است. در پایان، با حل نمونه سوال هایی از آزمون کارشناسی ارشد که مربوط به درس معادلات دیفرانسیل هستند، هم بر روی مباحث مطرح شده، مروری کامل و عملی انجام شده است و هم تکنیک های حل مسائل نیز، بررسی شده اند.

آموزش محاسبات سریع ریاضی

مدرس: فرشته دستمالچی ساعی

در این آموزش به بیان تکنیک هایی پرداخته شده است که با یادگیری آن ها می توان سرعت انجام عملیات ریاضی را افزایش داد. این افزایش سرعت در حل تمرین برای کسب موفقیت در آزمون ها می تواند مفید باشد و علاوه بر آن، شما را از ماشین حساب بی نیاز کند یا در آزمون هایی که اجازه استفاده از ماشین حساب را ندارید، به شما کمک کند. مطالبی را که در این فرادرس جمع آوری کرده ایم به صورت پراکنده در منابع داخلی و خارجی وجود دارند و اکنون با حل مثال های گوناگون در اختیار مخاطبین قرار می گیرند.

مدرس: مهندس امید زندی

ریاضی عمومی ۲، جزو پایه ای ترین دروس مقطع کارشناسی تمام گرایش های مهندسی است. در این درس، در ابتدا به جبرخطی و سپس در ادامه آن در درس دوم به هندسه تحلیلی پرداخته می شود. در درس سوم، آنالیز برداری کلاس خصوصی ریاضی و در درس های چهارم تا هفتم آنالیز توابع چند متغیره ارائه می شود. در این درس ها توابع چند متغیره از جنبه های حد، مشتق و انتگرال، مورد بررسی قرار می گیرند. در درس هشتم انتگرال منحنی ها و کاربردهای آن ها و در نهایت، در درس آخر، انتگرال رویه ها و قضایای استوکس (Stokes) و گاوس (Gauss) معرفی می شوند. روش آموزش این فرادرس، کاملا مساله محور است و فقط از طریق حل مساله های مختلف امتحانی و کنکوری، ریاضی عمومی ۲ آموزش داده می شود.

مدرس: مهندس فرشید شیرافکن

در گذشته، فرض بر این بود که ریاضیات برای گروه خاصی از افراد جامعه است و ریاضیات را همه نمی توانند یاد بگیرند. با تغییر هدف آموزش ریاضی،

 ضرورت آموزش ریاضی برای همگان درک شد. برای کمک به درک بهتر از مسائل، باید ریاضیات به صورت یک کل، آموزش داده شود. متأسفانه در دروس آکادمیک، ریاضیات را به صورت یک جزء به ما آموخته اند و صورت کلی از ریاضی در ذهن اکثر دانشجویان نقش نبسته است. بعد از یادگیری مفاهیم پایه در این آموزش می توان به یادگیری مفاهیم موجود در ریاضی ۱ مانند حد و پیوستگی، مشتق، انتگرال، دنباله و سری و اعداد مختلط پرداخت. این آموزش برای دانشجویان پیام نور نیز مناسب ارزیابی می شود.

لیست مقالات، جزوات، نمونه سوالات و نرم افزارهای مرتبط  که درآینده نزدیک در وبسایت بارگزاری خواهد شد

حد و پیوستگی، مشتق وقواعد مشتق گیری، آمار و احتمال، توابع: جزء صحیح- نمایی- لگاریتمی و...، معادلات و نامعادلات، دنباله‌ها(فیبوناتچی، حسابی، هندسی و...)، مثلثات شامل(نسبت‌های مثلثاتی، روابط بین نسبت‌های مثلثاتی، نمودار توابع مثلثاتی، معادلات مثلثاتی و...)،  نمونه سوالات مبحث بردارها، نمونه سوالات امتحانات نهایی نوبت اول و دوم پایه های تحصیلی(دبستان- متوسطه اول- متوسطه دوم) به همراه پاسخنامه تشریحی، نمونه سوالات نوبت شهریور ماه پایه های مختلف تحصیلی به همراه پاسخنامه تشریحی، سوالات کنکورهای تجربی- ریاضی- انسانی و فنی در سال های مختلف به همراه پاسخنامه تشریحی، ماشین حساب آنلاین، رسم آنلاین نمودار توابع

تدریس ریاضی پایه اول تا ششم ابتدایی

آموزش و تدریس ریاضی در مقطع دبستان با استفاده از روش های (سخنرانی- نمایشی- یادگیری اکتشافی- پرسش و پاسخ- سمعی و بصری) در کلاس توسط معلمانی دانا، با مهارت، مهربان

آموزش کامل و تدریس ریاضی دوره اول و دوم متوسطه نظام جدید

آموزش و تدریس ریاضی به صورت خصوصی و گروهی ویژه دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه نظام جدید (مقطع راهنمایی  و دبیرستان نظام قدیم). 

برگزاری کلاس رفع اشکال، کلاس تقویتی، کلاس خصوصی ویژه استعدادهای درخشان، کلاس های آمادگی ویژه کنکوری های سال ۹۹ ، مرور مفاهیم و سر فصل های اصلی، کلاس تقویتی ویژه المپیاد ریاضی، حل تمرین کلیه دروس ریاضی در پایه های مختلف متوسطه اول و دوم

تدریس کلیه دروس ریاض مقطع اول و دوم متوسطه شامل:

کتاب ریاضی هفتم، ریاضی هشتم، ریاضی نهم، ریاضی۱ (دهم تجربی – دهم ریاضی)، هندسه۱ (دهم ریاضی)، ریاضی۱ (دهم هنرستان)، ریاضی و آمار۱ (دهم ادبیات و علوم انسانی- دهم علوم و معارف اسلامی)، حسابان۱ (یازدهم ریاضی)، هندسه۲ (یازدهم ریاضی)، ریاضی۲ (یازدهم تجربی)، ریاضی و آمار۲ (یازدهم ادبیات و علوم انسانی- یازدهم علوم و معارف اسلامی)، آمار و احتمال (یازدهم ریاضی)، هندسه۳ (دوازدهم ریاضی)، حسابان۲ (دوازدهم ریاضی)، ریاضیات گسسته (دوازدهم ریاضی)، ریاضی و آمار۳ (دوازدهم ادبیات و علوم انسانی- دوازدهم علوم و معارف اسلامی)، ریاضی۳ (دوازدهم تجربی)

آموزش تست زنی، مشاوره و تدریس خصوصی و گروهی ریاضی ویژه کنکوری ها

مشاوره، برنامه ریزی، آموزش روش های تست زنی، کلاس رفع اشکال ویژه کنکوری های سال99- بررسی، تجزیه و تحلیل و حل نمونه سوالات کنکور دانشگاه های  سراسری و آزاد رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی- بررسی و حل نمونه سوالات 10 سال کنکور

تدریس ریاضیات دانشگاهی

ریاضی عمومی۱و۲- ریاضی مهندسی- مبانی ریاضیات- معادلات دیفرانسیل- مبانی ماتریس‌ها و جبر خطی- توپولوژی عمومی- تحقیق در عملیات- آمار واحتمال، حد و پیوستگی، مشتق وقواعد مشتق گیری، آمار و احتمال، توابع: جزء صحیح- نمایی- لگاریتمی و...، معادلات و نامعادلات، دنباله‌ها(فیبوناتچی، حسابی، هندسی و...)، مثلثات شامل(نسبت‌های مثلثاتی، روابط بین نسبت‌های مثلثاتی، نمودار توابع مثلثاتی، معادلات مثلثاتی و...)، حجم های هندسی، تقسیم بندی اعداد

بهترین روش تدریس ریاضی

از آنجایی که ریاضی یکی از مهم ترین دروس دوران مدرسه و هم‌چنین درس مشترک بین تمامی رشته های دوره‌ی متوسطه دوم و نیز یکی از دروس پایه برای بسیاری از رشته‌های دانشگاهی است بهتر است در شیوه‌ی آموزش ریاضی بهترین مسیر‌ها را انتخاب نمود. در این درس مباحث بسیار گسترده است و طبیعتا تسلط بر تمامی مباحث (در سطح دانشگاهی) سخت و در صورت امکان، بازده بهتری نسبت به تخصص در هر گرایش نخواهد داشت. اما، (درسطح متوسطه و دبستان) یک معلم موفق باید بر تمامی مباحث برای تدریس ریاضی مسلط باشد. مفاهیم درس ریاضی از طریق تکرار و تمرین در ذهن می ماند. بعد از چند جلسه تدریس ریاضی باید برای ارزیابی شاگرد، آزمون به صورت شفاهی و کتبی گرفته شود. معلم نبایست خود را در سطح شاگردان پایین بیاورد اما بهتر است از دیدگاه شاگرد به مسائل مختلف ریاضی نگاه کند تا اشکالات و یا پیشنهادات و نکات خوب ذهنی شاگرد را دریابد.

صلاحیت حرفه ای معلمان

داشتن دانش مرتبط با بهبود و یادگیری دانش آموز

توانایی استفاده از راهبردهای چندگانه ی آموزشی

داشتن مهارت های اداره ی کلاس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان

داشتن مهارت های ارتباطی

داشتن مهارت در برنامه ریزی آموزشی

ارزیابی یادگیری دانش آموزان

مسئولیت پذیری و تعهد حرفه ای

فعالیت گروهی

آگاهــی از انتظارهــا، برنامه هــای درســی رایــج و الزامــات آموزشی

ترویــج رفتارهــا، نگرش هــا و ارزش هــای مثبــت در بیــن دانش آموزان

درک مســئولیت ها و دانستن روش کسب کمک و مشاوره از افراد متخصص

مشخص کردن هدف های یادگیری - یاددهی که مرتبط با همه ی دانش آموزان کلاس است

اســتفاده ی مؤثراز فناوری اطلاعات و ارتباطات درآموزش موضوع درسی و درحمایت از نقش گسترده تر حرفه ای خود

اســتفاده از هدف های یاددهی– یادگیری برای برنامه ریزی درس هــا، توالی درس ها و نشــان دادن اینکــه چگونه یادگیری دانش آموزان را اندازه می گیرند

شناســایی و پشــتیبانی دانش آموزان توانمند و کسانی که کمتر از انتظارات وابسته به سن کار می کنند

توانایی اســتفاده از ســوابق به عنوان پایــه ای برای ارائه ی گــزارش در مورد پیشــرفت دانش آموزان (به صورت شــفاهی و کتبــی) به طور مختصــر و اطلاع رســانی به والدیــن، صاحبان حرفه و دیگر افراد مرتبط

سازمان دهی، مدیریت و استفاده ی مؤثر و درست از زمان تدریس و یادگیری

توجــه بــه تفاوت هــا در تجربه هــا، انگیزه هــا و پیشــرفت تحصیلی بین دختران و پســران و در نظر گرفتن فرهنگ های متفــاوت و گروه هــای قومی دانش آمــوزان به منظــور کمک به پیشرفت صحیح و مناسب آن ها

آمــوزش درس هــای ســاختار یافتــه و توالــی کار خود به روشنی؛ به نحوی که موجب علاقه و تحریک دانش آموزان شود

داشــتن انتظــارات بــالا از دانش آموزان و برقــراری ارتباط موفق با آن ها با محوریت یاددهی – یادگیری

بازشناســی و ارائه ی بازخورد مؤثر به فرصت های آموزشی که در کلاس درس به وجود می آید، شامل مبارزه با دیدگاه های کلیشــه ای، مبارزه و مقابله بــا زورگیری و آزار رســانی از طریق خط مشی ها و رویه های مناسب

مدیریت بر کار دســتیار معلمان و دیگر بزرگ سالانی که به بهبود یادگیری بزرگ سالان کمک می کنند

توانایی ارائه ی تکلیف و فعالیت های خارج از مدرسه ای که به تعمیق مطالب آموزش داده شده در کلاس درس کمک می کند

استفاده ی مناسب از طیف وسیعی از راهبردهای کنترل و ارزیابی برای سنجش پیشرفت دانش آموزان در جهت هدف های یادگیــری برنامه ریزی شــده و اســتفاده از این اطلاعــات برای ارتقای برنامه ریزی و تدریس خود

ثبت نظام مند پیشــرفت ها و دســتاوردهای دانش آموزان با ارائه ی شــواهد گسترده ای از کار، پیشرفت و موفقیت آن ها در طول زمان (این کار به دانش آموزان در بررســی پیشرفت خود و به آموزگار در برنامه ریزی کار خود کمک می کند.)

ابتــکار عمل بــرای هم گامــی با رونــد آموزش و پــرورش در موضوع تدریس خود

مشــارکت و کمک به گروه های آموزشــی به شیوه ی آموزش ریاضی شیراز مناسب در مواقــع لــزوم و برنامه ریزی بــرای به کارگیری والدین، بیشــتر به منظور حمایت از یادگیری دانش آموزان

ارتبــاط مؤثــر بــا والدیــن و صاحبان مشــاغل بــرای تعیین مسئولیت ها، علایق و حقوقی که در یادگیری دانش آموزان دارند

در میان گذاشتن ارزش ها با دانش آموزان

در نظر گرفتن والدین به عنوان همکاران آموزشی

ترغیب درگیری والدین در فرایند آموزش

داشــتن تمایل و اشــتیاق بــه یادگیــری از همــکاران برای دستیابی به اهداف کار خود


مجموعه فیلم‌های آموزشی ریاضی پایه دانشگاهی، با تدریس مهندس فرشید شیرافکن، با بررسی کامل مباحث درسی و حل سئوالات کنکور.

آموزش ریاضیات عمومی ۱

مدرس: دکتر بهمن معینی

بدون شک در طی دو قرن اخیر پیشرفت سریع دانش و صنعت مرهون گسترش دانش ریاضی است و ریاضیات عمومی نقش مهمی در دانش ریاضی ایفا می کند، طوری که بدون فهم و آشنایی با مباحث ریاضی عمومی، نمی توان سایر علوم ریاضی یا دروس مربوطه که شامل مفاهیم ریاضی عمومی بوده و در اکثر رشته های دانشگاهی وجود دارد، را فرا گرفت. به عنوان مثال بحث انتگرال ها یکی از موارد پرکاربرد در سایر علوم است و در دروس فیزیک، معادلات دیفرانسیل و مدارهای الکتریکی بکار می رود.

آموزش ریاضی عمومی ۲

مدرس: ریحانه محمدی نژاد

درس ریاضی عمومی ۲، بخشی از واحدهای الزامی دانشگاهی در مقطع کارشناسی است که پس از گذراندن درس ریاضی عمومی ۱ باید طی شود. تمام دانشجویان رشته های مهندسی اعم از: برق، عمران، کامپیوتر، معماری و علوم مختلف پایه، باید این درس را بگذرانند. در این آموزش از مثال هایی در مورد توابع مثلثاتی، نمایی و لگاریتمی استفاده شده است که دانشجویان واقعا با این توابع مشکل دارند. همچنین مخاطبان عزیز برای تمرینات بیشتر می توانند از آموزش ریاضی عمومی ۲ (مرور و حل تمرین) نیز استفاده کنند.

آموزش ریاضی عمومی ۱ (همراه با حل مثال و تست کنکور کارشناسی ارشد)

مدرس: مهندس فرشید شیرافکن

یکی از دروس پایه ای همه رشته های مهندسی، درس ریاضی ۱ است. قبل از مطالعه این درس باید با مفاهیم ریاضی پایه مانند مجموعه ها، اتحادها، چند جمله ای، تابع درجه ۲، مثلثات، تابع و انواع تابع آشنا بود. در این فرادرس ابتدا به حد و پیوستگی می پردازیم و سپس درس را با معرفی مشتق و انتگرال و کاربردهای آن ادامه می دهیم. در نهایت مختصات قطبی، اعداد مختلط و دنباله و سری آموزش داده می شود.



آموزش ریاضی پایه (مرور و حل تست کنکور ارشد)

مدرس: مهندس فرشید شیرافکن

هدف از آموزش مجموعه تست های ریاضی پایه، آماده سازی داوطلبان کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد است. همچنین برای افرادی که در کنکورهای استخدامی شرکت می‌کنند، مفید است. اهمیت این آموزش این است که با یادگیری روش های تست زنی، تسلط بیشتری به مطالب آموزش داده شده در فرادرس ریاضی پایه که قبل از این آموزش تهیه شده است، پیدا خواهد شد. مسیر ارائه این این آموزش به این صورت است که تست های هر مبحث به صورت دسته بندی شده بررسی می شوند. این تست‌ها شامل تست های تألیفی، تست های کنکور سراسری، کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.

تاریخچه حساب دیفرانسیل و انتگرال

یکی از شاخه‌های اصلی ریاضیات، حساب دیفرانسیل و انتگرال یا به اختصار، حسابان (Calculus)است. این رشته از دگرگونی جبر و هندسه به وجود آمده است. حسابان خود دو شاخه اصلی دارد: حساب فاضله (یا حساب دیفرانسیل) و حساب جامعه (یا حساب انتگرال) گوتفرید لایبنیتز(Gottfried Wilhelm Leibniz) وایساک نیوتون(Sir Isaac Newton) به‌طور هم‌زمان و مستقل این حساب را کشف و طراحی کردند اما علائمی که امروزه در این حساب استفاده می‌شود از ابداعات لایبنیتز است. 

تاریخچه حساب دیفرانسیل و انتگرال

حساب دیفرانسیل و انتگرال در آغاز برای برآورده کردن نیازهای دانشمندان قرن ۱۷ ابداع شد. البته لازم به ذکر است که ریشه‌های این علم را می‌توان تا هندسه کلاسیک یونانی ردیابی کرد.

حساب دیفرانسیل و انتگرال به دانشمندان امکان می‌داد شیب خم‌ها را تعریف کنند، زاویه آتش‌بازی توپ را برای حصول بیشترین برد بدست آورند و زمان‌هایی که سیارات نزدیکترین و دورترین فاصله را از هم دارند، پیش‌بینی کنند.

پیشرفت حساب دیفرانسیل و انتگرال در قرن ۱۸ با سرعت زیادی ادامه یافت. در زمره مهم‌ترین افرادی که در این زمینه سهم داشتند می‌توان به برادران برنولی اشاره کرد. در واقع خانواده برنولی همان نقشی را در ریاضیات داشتند که خانواده باخ در موسیقی ایفا کردند.

این علم عمدتاً حاصل کار دانشمندان قرن هفدهم است. از میان این دانشمندان می‌توان به رنه دکات، کاوالیری، فرما و جیمز گرگوری اشاره کرد. تکمیل ساختار منطقی روش‌های حساب دیفرانسیل و انتگرال را ریاضی‌دانان قرن ۱۹ از جمله لوئی کوشی و کارل وایرشتراس برعهده گرفتند.

واژه‌ی Calculus به معنای سنگ‌ریزه آهکی کوچک است که در چرتکه برای محاسبه به کار گرفته می‌شود. نام این رشته یادگار دورانی است که روم و یونان باستان با چیدن سنگ‌ریزه‌های آهکی (شن) بر زمین، مفاهیمی در حساب و هندسه را نمایش می‌دادند.

در گذشته به این رشته «حساب جامعه و فاضله» گفته می‌شد و در سال‌های اخیر واژه «حسابان» به‌کار می‌رود که اشاره به دو شاخه اصلی این رشته دارد. این رشته در بیشتررشته‌های علمی و فنی کاربرد دارد.

حساب دیفرانسیل – differential calculus

در ریاضیات، حساب دیفرانسیل یکی از زیرمجموعه‌های حسابان است که به مطالعه‌ی نرخ تغییرات کمیت‌ها می‌پردازد. این حساب یکی از دو بخش سنتی حسابان است که بخش دیگر آن، حساب انتگرال است.

هدف اصلی مطالعه‌ی حساب دیفرانسیل، محاسبه‌ی تغیرات یک تابع و کاربردهای آن است. مشتق تابع در یک نقطه‌ی دلخواه، نرخ تغییرات تابع در آن نقطه را توصیف می‌کند. فرایند یافتن مشتق، مشتق‌گیری نامیده می‌شود.

از نظر هندسی، مشتق در یک نقطه شیب خط مماس روی نمودار تابع با جهت مثبت محور طول ها در همان نقطه است؛ به شرطی که مشتق در آن نقطه موجود باشد. مشتق تابع حقیقی یک‌ متغیره در هر نقطه، بهترین تقریب خطی برای تابع در آن نقطه است.

حساب دیفرانسیل و حساب انتگرال با قضیه‌ی اساسی حسابان به یکدیگر مرتبط می‌شوند. این قضیه بیان می‌کند که مشتق‌گیری معکوس انتگرال‌گیری است.

مشتق‌گیری تقریباً در همه‌ی علوم کمّی کاربرد دارد. برای نمونه، در فیزیک، مشتق جابجایی یک جسم متحرک برحسب زمان نشان دهنده‌ی سرعت آن جسم و مشتق سرعت برحسب زمان بیانگر شتاب است.

مشتق تکانه‌ی یک جسم معادل با نیروی وارد بر آن جسم است و بازنویسی این مشتق‌گیری معادله‌ی معروفf=ma را که متناظر با قانون دوم حرکت نیوتن است، به دست می‌دهد. نرخ واکنش یک واکنش شیمیایی، یک مشتق است. مشتقات در تحقیق در عملیات، پربازده‌ترین روش‌های حمل مواد و طراح کارخانه‌ها را تعیین می‌کنند.

مشتقات برای یافتن بیشینه و کمینه‌ی یک تابع نیز به کار می‌روند. معادلات دربرگیرنده‌ی مشتقات، معادلات دیفرانسیل نامیده می‌شوند و در توصیف پدیده‌های طبیعی دارای اهمیت هستند. از مشتقات و تعمیم آن‌ها در بسیاری از شاخه‌های ریاضیات، مانند آنالیز مختلط، آنالیز تابعی، هندسه‌ی دیفرانسیل، نظریه‌ی اندازه و جبر مجرد بهره برده می‌شود.

حساب انتگرال (انتگرال) – Integral calculus

اولین بار لایبنیتز نماد استانداردی برای انتگرال معرفی کرد.

انتگرال چیست؟ اگر مشتق را آموخته باشید، می توان گفت که انتگرال گیری عکس عمل مشتق گیری است یعنی؛ پیدا کردن تابعی که (تابع اولیه) مشتق آن انتگرالده را بدهد. برای مثال اگر مشتق تابع sin برابرcos است، انتگرال تابع cos برابر sin است.

انتگرال نیز مانند مشتق دارای قواعد و حالت‌های خاص است که بایستی آنها را فرا بگیرید. اگر بخواهیم هم‌زمان دو عمل مشتق گیری و انتگرال گیری را روی تابعی انجام دهیم، در واقع هیچ کاری انجام نداده ایم زیرا این دو عمل یکدیگر را خنثی می‌کنند.

در انتگرال abf(x)dx ، a و b نقاط ابتدا و انتهای بازه هستند به طوری‌که a و b را به ترتیب کران‌های بالا و پایین انتگرال می‌نامیم. و f تابعی انتگرال پذیر است و dx نمادی برای متغیر انتگرال‌گیری است. dx یک کمیت بی‌نهایت کوچک است.

تدریس ریاضی شیراز - آموزش خصوصی ریاضی توسط بهترین اساتید در شیراز

تدریس ریاضی شیراز - آموزش خصوصی ریاضی

تدریس ریاضیات دانشگاهی


برای یادگیری بهتر ریاضیات دانشگاهی، در ابتدا باید تلاش کرد که اشکالات ریاضی (به صورت مبحثی یا کلی) در دوره های متوسطه را برطرف کرد. به هر حال درس ریاضی مباحث به هم مرتبطی دارد و اگر پایه ریاضی شما از ابتدای کار قوی نباشد در یادگیری مباحث جدید با اشکال روبه رو خواهید داشت

. شما می توانید با شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی و یا با تلاش بیشتر در شروع ترم که هنوز مباحث زیادی گفته نشده است یا قبل از آغاز ترم، اشکالات پایه ای خود در درس ریاضی را برطرف کنید. این مقطع، مانند متوسطه نیست که فقط یک کتاب داشته باشید و باید کتاب‌های مختلفی را در جهت یادگیری سرفصل‌های مشخص شده

در دروس ریاضی را مطالعه نمایید. حضور در کلاس های تدریس ریاضی در تمام مقاطع بسیار ضروری و مهم است به خصوص در مقطع دانشگاه که عدم حضور در کلاس‌های ریاضی، جبران را تا حدی سخت خواهد کرد. یادگیری دروس ریاضی دانشگاهی نیز مانند دروس ریاضی متوسطه و دبستان، نیاز به تمرین و تکرار دارد. در دانشگاه درس خواندن باید جهت دار باشد و اگر دانشجو در رشته ای غیر از ریاضی تحصیل می کند که

ریاضی درس پایه ای و مهم در این رشته است آموزش ریاضی باید تلاش بیشتری در جهت یادگیری این درس انجام دهد. و اگر دانشجو در دانشگاه، در رشته ریاضی تحصیل می کند در درجه اول باید روی اصل دروس و زیر بنای آن و بعد هم کار پژوهشی در زمینه ای که علاقه دارد متمرکز شود.

عضی دانشجویان در این رشته تب و تاب مقاله دادن دارند و فقط سعی می کنند مقاله بنویسند که اگر مقاله نوشتن هدف شود صحیح نیست. طبیعی است که انتظار کاربردی شدن از رشته ریاضی نسبت به رشته های فنی مهندسی کمتر باشد

اما توصیه می شود دانشجویان این رشته، اول پایه و اصول اولیه رشته ریاضی را یاد بگیرند و بعد هم در زمینه پژوهش به سمت کاربردی شدن حرکت کنند. 

لیست مقالات، جزوات، نمونه سوالات و نرم افزارهای مرتبط که درآینده نزدیک در وبسایت بارگزاری خواهد شد

توابع (یکه به یک- پوشا- زوج و فرد- جزء صحیح- گویا-

تحلیلی- برداری- جبری و غیرجبری- پیوسته- مشتق پذیر- تدریس ریاضی شیراز  علامت- مثلثاتی- هذلولوی- نمایی- لگاریتمی و...)، حد و پیوستگی، مشتق وقواعد مشتق گیری (قاعده ضرب- قاعده زنجیره ای- مشتق تابع وارون- قاعده توان- قاعده خارج قسمت- مشتق توابع نمایی و لگاریتمی- مشتق توابع مثلثاتی- مشتق توابع هذلولوی و...)، آمار و احتمال، ، معادلات و نامعادلات،

دنباله‌ها (حد دنباله- یکنوایی دنباله- دنباله کوشی- دنباله فیبوناتچی- دنباله حسابی- دنباله هندسی- دباله همگرا- دنباله واگرا و…)، مثلثات شامل (تابع های اصلی مثلثاتی- دایره واحد مثلثاتی- تناوب- تابع وارون- کاربرد اتحادها در مثلث-

قانون سینوس ها- قانون کسینوس ها- رابطه های تبدیل زاویه- زاویه محاطی- زاویه مرکزی- وضعیت نسبی دو دایره- وضعیت نسبی خط و دایره- روابط بین نسبت‌های مثلثاتی- نمودار توابع مثلثاتی- معادلات مثلثاتی و…)،

مبحث بردارها( ضرب مختلط- مساحت مثلث و متوازی الاضلاع- آموزش خصوصی ریاضی شیراز قرینه بردار نسبت به بردار- ضرب داخلی و اتحادها- زاویه بین دو بردار- ضرب خارجی- ضرب مضاعف- تصویر بردار بر یک بردار)، حجم های هندسی (منشوری- کروی- هرمی- مربع- مستطیل- مثلث- متوازی الاضلاع- ذوزنقه- دایره- بیضی- مکعب- مکعب مستطیل- استوانه- هرم- مخروط- کره- کره بیضوی و...)، زاویه ها (حاده- نیم صفحه- آینه ای یا بازتابی و...)

نمونه سوالات امتحانات نهایی نوبت اول و دوم پایه های تحصیلی(دبستان- متوسطه اول- متوسطه دوم) به همراه پاسخنامه تشریحی، نمونه سوالات نوبت شهریور ماه پایه های مختلف تحصیلی به همراه پاسخنامه تشریحی، سوالات کنکورهای تجربی- ریاضی- انسانی و فنی در سال های مختلف به همراه پاسخنامه تشریحی، ماشین حساب آنلاین، رسم آنلاین نمودار توابع


تدریس ریاضی پایه اول تا ششم ابتدایی

آموزش و تدریس ریاضی در مقطع دبستان با استفاده از روش های (سخنرانی- نمایشی- یادگیری اکتشافی- پرسش و پاسخ- سمعی و بصری) در کلاس توسط معلمانی دانا، با مهارت، مهربان

به طور خلاصه هر یک از روش های گفته شده شرح می دهیم.


روش سخنرانی در تدریس: 

ارائه مفاهیم ریاضی به صورت شفاهی از طرف معلم و یادگیری دانش آموزان از طریق گوش دادن و یا یاداشت برداشتن اساس کاراین روش را تشکیل می دهد. از خصوصیات این روش فعال و متکلم الوحده بودن معلم و غیر فعال بودن دانش آموز است. در این روش مبحث درسی بیان و جمع بندی و نتیجه گیری می شود. 

روش نمایشی در تدریس:


در روش تدریس نمایشی، مطالب درسی با استفاده از بیان شفاهی یا کتاب و یا کامپیوتر در اختیار یاد گیرنده قرار می گیرد. در این روش هدف، انتقال معلومات و مهارت هاست نه پرورش تفکر و خلاقیت. 

روش اکتشافی تدریس:

 

در یادگیری اکتشافی، دانش آموز باید خود مسئله را مشخص کند، راه حل های ممکن را برای آن پیدا کند، این راه حل ها را با توجه به شواهد، آزمایش کند و با توجه به این آزمایش ها، نتیجه گیری های مناسبی به دست آورد و سپس این نتیجه گیری ها را در موقعیت های جدید به کار گیرد و سرانجام به قوانین کلی و قابل تعمیم، دست یابد. در این روش هدف، پرورش تفکر و خلاقیت است. 

تدریس ریاضی شیراز - آموزش خصوصی ریاضی  توسط بهترین  اساتید در شیراز

فواید استفاده از روش تدریس اکتشافی: 1- پرورش قدرت تفکر 2- افزایش انگیزه درونی 3- پرورش اعتماد بنفس 4- نظم دادن به مطالب 5- افزایش قدرت خلاقیت 6- گروهی بودن

روش سمعی- بصری تدریس:

گروهی از افراد هستند که با دیدن تصاویر و خواندن مطالب آن را فرا. می گیرند، که به این روش، یادگیری بصری می گویند. گروهی نیز با شنیدن مطالب آن را فرا می گیرند که به این روش سمعی گفته می شود. 

در روش سمعی- بصری برای یادگیری بهتر می توانید:

• در کلاس های درس، ردیف های جلو را برای نشستن انتخاب کنید تا گفته های معلم با دقت بیشتری در ذهنتان تثبیت شود.تدریس خصوصی و گروهی ریاضی در شیراز

• کلماتی که به عنوان راهنما گفته می شود را در گوشه ای از کتاب یا دفترتان بنویسید.

• کشیدن تصاویر، توضیح دادن مطالب جدید و سپس رنگ آمیزی برخی از مطالب خاص به صورت رمزی، تصاویر و نوشته ها را بیشتر برایتان یادآوری می کند. به طوری که نحوه ی درک بشر از رنگ ها، یک راه عالی برای یادگیری است.

• خواندن داستان ها، انتقال دادن آن به دیگران و یا اینکه آنها را با صدای بلند بخوانید.

• خودتان املای کلمات را در دفتری ثبت کنید تدریس ریاضی و سپس نوع تلفظ آنها را ضبط کرده و به آن گوش کنید. این روش بیشتر در یادگیری زبان انگلیسی کاربرد دارد.


• سوالات و موضوعات جدید را با صدای بلند بخوانید.

• به یاد داشته باشید مطالبی را که به شنیدن آن احتیاج دارید را باید به خاطر آورید.

• همچنین در زمان مطالعه تمرکز حواس داشته باشید.

• در کلاس مشارکت داشته باشید تا بتوانید آن را نزد دیگران اظهار کنید.

• روش های مطالعه ی دوستان را تشخیص دهید.

• از معلم برای ثبت مطالب گفته شده در حین تدریس اجازه بگیرید.

نکات مهم در آموزش و تدریس خصوصی و گروهی ریاضی


معلم ریاضی صرفاً نباید گوینده باشد و دانش آموز شنونده، بلکه کلاس ریاضی باید پویا و پر انرژی باشد، تا برای دانش آموزان خسته کننده نباشد.مخصوصاً رده سنی نوجوانان و همان مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم.


معلم باید بتواند ارتباطی عمیق با دانش‌آموزان ایجاد کنند و این خالص آن مربوط به تجربه دبیر می باشد که چقدر خودش را با این مسئله درگیر کند.


ریاضی یک درس زنده است و این پویایی درس ریاضی را ما گاها با روش‌های اشتباه تدریس از بین می‌بریم و باعث نفرت دانش‌آموزان از درس ریاضی می شویم.


اگر دانش آموز مطمئن شود که درس ریاضی می تواند در زندگی و کاربرد داشته باشد مطمئناً به آن علاقه مند می شود زیرا ریاضی زندگی او را آسان خواهد کرد.


حتی دانش آموزان تیزهوش نیز برای درک بهتر سوالات پیچیده و چند مرحله ای در ابتدا باید مفهوم آن مبحث درسی را فهمیده باشند.


با توجه به اینکه هر دانش‌آموز مفاهیم درسی ریاضی را به صورت متفاوت از همکلاسی های یاد می گیرد پس بهتر است معلم روش یادگیری هر دانش آموز را دقیقاً بداند.


معلم ریاضی باید دلسوز و مسئولیت‌پذیر باشد و همچنین اخلاق را در اولویت خود قرار دهد و از همه مهمتر اینکه انگیزه معلم و انرژی معلم در کلاس بسیار مهم است.